Hrvatska studentska asocijacija već treću godinu zaredom organizira Event Management Competition za sve studente željne novih znanja i iskustva u području event managementa. Prijave za ovogodišnji EMC otvorene su do 16.3. Zašto biste se baš vi trebali prijaviti saznajte u nastavku.
Ožujak donosi nam Event Management Competition. Natjecanje započinje prvim krugom 25.3., koji će se održati online. Prije samog natjecanja, natjecatelji će imati priliku sudjelovati na radionici o event managementu 18.3. Drugi krug održava se 1.4. online, a one najbolje čeka finale 22.4. uživo. Kako EMC izgleda u praksi i koliko je značajan za studente upitali smo Lauru Vukelić, voditeljicu ovogodišnjeg EMC-a i Luku Tomašića i Teu Kolar, prošlogodišnje natjecatelje.
Što je EMC, za one koji nisu upoznati s projektom?
LV: Event Management Competition je natjecanje u event managementu, prilika za studente da pokažu svoje vještine, a i nauče korisne stvari o event managementu od profesionalaca u industriji.
Što je potaknulo organizaciju i održavanje ovakve vrste natjecanja?
LV: Event management je nešto što se isprepliće kroz mnogo aspekata života i poslovanja u današnje vrijeme. Uvidjeli smo interes za event management kod studenata, ali nedostatak mogućnosti da steknu dodatno znanje i iskustvo u tom području. Nije lako postati uspješan event manager, niti je lako probiti se u industriji pa smo htjeli studentima koji imaju interesa, talenta i želje za uspjeh u ovoj industriji omogućiti taj prvi, ali značajni korak koji može postati temelj njihove daljnje karijere.
Kakav značaj i ulogu event management i event manageri imaju u današnjem društvu?
LV: Event management je svuda oko nas, iako možda nekad toga nismo ni svjesni. Ljudi su društvena bića, stoga su eventi, upoznavanje ljudi, networking ključne komponente uspješnog poslovanja u većini industrija. Pogotovo nakon pandemije sve više shvaćamo koliko je društvena komponenta važna ljudima, a iako su se eventi spretno prilagodili i online izdanjima, drago nam je što se dosta evenata vraća u „live” oblik. Organizacija eventa vrlo je kompleksna i osjetljiva stvar, puno je posla, truda, ideja i snalažljivosti iza toga. Ali srećom, zahvaljujući spretnim i uspješnim event managerima, eventi se provode svuda oko nas i čine poslovni život zanimljivijim, a otvaraju i nove mogućnosti – nova poznanstva, mjesto za promociju proizvoda, poduzeća, razmjenu vještina i znanja…
Koliko je korisno ovakvo natjecanje za iskustvo studenata?
LV: Ovakvo natjecanje korisno je za iskustvo studenata na više načina. Uvijek potičemo studente da se uključe u izvannastavne aktivnosti, da se okušaju u onome što ih zanima u praksi. Formalno obrazovanje nudi nam sjajnu teorijsku podlogu, a na nama studentima je kako ćemo dalje na temelju toga graditi. Potrudili smo se napraviti natjecanje na visokoj razini, i s ponosom možemo reći da će uspješne event managerice iz agencija LOL event management, Wonderlust events i Eventful podijeliti svoje znanje s natjecateljima. Kroz natjecanje natjecatelji imaju priliku upoznati uspješne ljude u industriji i iz prve ruke saznati sve što ih zanima o event managementu. Ovakvo natjecanje za studente zapravo može napraviti onu ključnu razliku između njih i sljedećeg kandidata za posao njihovih snova. Osim toga, networking, bilo s kolegama studentima, predstavnicima sponzorskih i partnerskih poduzeća, organizatorima može otvoriti razne mogućnosti za daljnji profesionalni razvoj studenata.
Kako izgleda natjecanje? Što se radi u svakom krugu? Što će sve studenti naučiti na radionicama?
LV: Natjecanje počinje radionicom na kojoj će predstavnice nekih od najuspješnijih agencija za event management u Hrvatskoj naučiti naše natjecatelje nešto o event managementu, pružiti im podlogu za natjecanje. Nakon toga odvijaju se dva online kruga natjecanja, a najuspješniji timovi dobit će priliku ući u finale. Prije finala natjecatelji će imati priliku naučiti nešto o event managementu iz perspektive klijenata na radionici s našim zlatnim sponzorima. U finalu će natjecatelji osmišljavati zadani event za nekog od naših zlatnih sponzora, a njihov će rad ocijeniti stručni žiri koji se sastoji od predstavnika event management agencija i predstavnika sponzorskih poduzeća. Pobjednici osvajaju vrijedne nagrade, a i svi ostali studenti iz natjecanja izlaze s vrijednim iskustvom!
Tea i Luka, koje je vaše iskustvo s EMC-om?
TK: Okupila sam ekipu bez imalo očekivanja na tom natjecanju. Ugodno sam se iznenadila trećim osvojenim mjestom, ali i stečenim znanjem u tako kratkom roku.
LT: Prijateljima sam usput spomenuo natjecanje, a oni su bili zainteresirani i tako da smo se skroz spontano prijavili. Na kraju smo ušli u finale i uz zabavu, puno toga i naučili.
Koji vam je bio najdraži dio natjecanja?
LT: Najdraži dio natjecanja mi je definitivno bilo finale, bilo je super iskustvo upoznati timove uživo i prezentirati svoju ideju pred žirijem.
TK: Najdraži dio natjecanja definitivno mi je bilo finale jer smo upoznali stručni žiri, networkinga nikada dosta, te smo na svoje ruke iskusili organiziranje evenata.
Tko se sve može prijaviti i kako?
LV: Mogu se prijaviti svi zainteresirani studenti u timovima od 2 do 5 članova. Nije važno s kojeg fakulteta, sveučilišta ili grada dolaze, prošle godine je odaziv bio zbilja raznolik i izrazito nam je drago vidjeti takav interes među studentima. Imali smo natjecatelje iz 5 gradova te 2 države. Studenti se mogu prijaviti putem linka (također je dostupan u opisu našeg Instagram profila @emc.hsa).
Koje kvalitete mora posjedovati student koji se želi prijaviti?
LV: Student koji se želi prijaviti treba posjedovati samo želju za sudjelovanjem, stjecanjem novog iskustva, razvojem svog znanja u području event managementa. Nije potrebno prethodno iskustvo, samo volja, kreativnost i snalažljivost. Pružamo natjecateljima i taj edukativni aspekt tako da se ne trebaju brinuti ako imaju interes, ali još nemaju konkretno iskustvo u ovom području.
Tea, iz tvojeg iskustva, mogu li se studenti koji ne studiraju ekonomiju prijaviti i biti uspješni u natjecanju? Igra li iskustvo i predznanje veliku ulogu?
TK: Ja sama nisam student ekonomije pa sam završila na trećem mjestu na natjecanju. EMC je za svakoga, ne treba se ograničavati na ekonomske fakultete. Iskustvo i predznanje nije potrebno ako iza sebe imaš kreativan tim s logičkim razmišljanjem.
Koje su nagrade za najbolje studente? Kakvu korist će svi studenti imati od EMC-a?
LV: Nagrada za najbolje studente sastoji se od novčanog dijela i prakse u organizaciji popularnog festivala u Hrvatskoj! Ovo je velika prilika za studente da započnu svoju karijeru u ovom smjeru, a u svakom slučaju svi studenti steći će korisno novo iskustvo, nova znanja, poznanstva, a i dobro se zabaviti!
Luka i Tea, koja ste nova znanja i vještine dobili sudjelovanjem na EMC-u?
LT: Prvenstveno snalažljivost, creative thinking i timski rad!
TK: Prvenstveno sam naučila koliko je bitno biti snalažljiv i kreativan kad imaš limitiran budžet za određeni event. Uz to, moj tim i ja smo brainstormali ideje kao ludi, nisam mislila da sam toliko kreativna u tim pogledima.
Mislite li da ćete znanje dobiveno na EMC-u moći iskoristiti u budućnosti?
TK: Itekako ću moći znanje dobiveno na EMC-u moći iskoristiti u budućnosti, ako ne u poslovnom svijetu, onda barem kod privatnih evenata.
LT: Definitivno! Kao student ekonomije, mislim da će se puno mojih kolega u budućnosti susresti s izazovima koje imaju priliku isprobati na EMC-u.
Biste li preporučili EMC drugim studentima?
LT: EMC bi preporučio svim studentima koje zanima organizacija evenata. Sigurno će s natjecanja izaći s puno novog iskustva i znanja.
TK: EMC bi preporučila svima koji se žele baviti organizacijom evenata, ali i onima koji to ne planiraju s obzirom da se tim natjecanjem može steći mnogo iskustva i novih poznanstava.
Kako biste opisali EMC u 5 riječi?
LV: Prilika koja se ne propušta!
Stoga požurite i rezervirajte svoje mjesto u natjecanju klikom ovdje kako biste imali priliku osvojiti vrijedne nagrade i nezaboravno iskustvo. Za više informacija o samom natjecanju pratite službene stranice Event Management Competitiona na Instagramu i TikToku (@emc.hsa).