Marketing Madness konferencija imala čak 2048 posjetitelja!

LinkedIn

Sedmo izdanje besplatne Marketing Madness konferencije održalo se 25. i 26. ožujka, no ove godine u drugačijem – online obliku. Ni koronavirus nije mogao zaustaviti mlade, ambiciozne studente Ekonomskog fakulteta Zagreb da posustanu te da uspješno prekorače ovu prepreku, čemu svjedoči i brojka od čak 2048 posjetitelja!

Marketing Madness dvodnevna je studentska konferencija interaktivnog karaktera koja povezuje mlade proaktivne individualce željne novih znanja iz područja marketinga. Dani su bili tematski podijeljeni pa je tako tema prvog dana bila Generacija Z, a drugi je dan bio posvećen trenutno nezaobilaznoj temi Employer brandinga. Poštujući epidemiološke mjere te pazeći na sigurnost govornika i sudionika, organizacijski tim je odlučilo ovu situaciju preokrenuti u svoju korist te dovesti konferenciju na regionalnu razinu. Tako su se imali priliku pridružiti svi koji razumiju hrvatski jezik, a sudionika je bilo kako iz Hrvatske tako i iz susjednih zemalja poput Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije, Slovenije, ali i šire – Nizozemske i Njemačke.

Kako navode iz organizacijskog tima, prijava na konferenciju bilo je 1504. Zbog velikog broja upita i još većeg broja prijava, konferenciju su održali putem platforme Microsoft Teams te prijenosa uživo na kojem je bilo čak 2048 spajanja u dva dana konferencije. Odazvalo se čak 22 govornika, od čega je bilo 6 predavanja, 2 panel rasprave te čak 4 radionice. Mnogo je pozitivnih komentara od strane sudionika, ali i govornika koji dolaze iz uglednih kompanija poput A1 Hrvatska, Degordian, Bruketa&Žinić&Grey, PwC Hrvatska, Infinum, Millenium promocije, Bornfight i mnogih drugih. To je samo dodatna motivacija i poruka studentima da se trud uvijek prepozna i isplati, a neke od njih donosimo vam u nastavku.

Nataša Blagojević, Insights & Planning Consultant Dialog komunikacije, otvorila je konferenciju predavanjem pod naslovom „Upoznajte generaciju Z“. S nama je odlučila podijeliti svoje iskustvo. “Konferenciju ću pamtiti po ugodnom iznenađenju koliko se ljudi u tako kratkom roku prijavilo i entuzijazmu da sam prva otvorila konferenciju. To je imalo nekakav pozitivan utisak i na mene kao predavača, ali i cijeli organizacijski tim. Cijela koordinacija s MM timom bila je izvrsna, cijeli tim je bio na  raspolaganju u svakom trenutku, vrlo profesionalno i imam samo riječi hvale. Mislim da broj sudionika samo dodatno govori kako su polaznici prepoznali konferenciju.“ Nadodala je da je kao bivša studentica Ekonomskog fakulteta Zagreb bila vrlo entuzijastična kako će se u velikom stilu vratiti na fakultet, no online oblik je s obzirom na cijelu situaciju, na žalost, bio jedino ispravan.

Darija Petric iz A1 Hrvatska otvorila je drugi dan konferencije temom „Employer branding na društvenim mrežama“. Evo kakav dojam ima o organizacijskom timu MM-a i cijeloj konferenciji. „Zadovoljstvo mi je bilo sudjelovati na ovoj konferenciji, ugodno sam iznenađena visokom razinom profesionalnosti od strane organizacijskog tima – studenata. Znam što znači organizirati neku konferenciju, to je vrlo zahtjevno, ima puno detalja koji se ne vide kada je sve gotovo. Svaka čast na tome – kvalitetni govornici, bogat program i aktualne teme. Prednost online konferencija jest ta da niste ograničeni prostorno, no virtualna konferencija, koliko god  bila dobro organizirana, ne može zamijeniti druženje i interakciju u živo.“

Robert Petković, direktor digitalne analitike u ProMedia Grupi, zatvorio je drugi dan konferencije svojim predavanjem „Kako mjeriti učinkovitost Employer branding sadržaja“, a naglasio je kako je riječ o najboljoj studentskoj marketinškoj konferenciji u Hrvatskoj.

Kada su se dojmovi voditelja konferencije, Luke Grgurića, konačno slegli odlučio je s redakcijom Manager Magazina podijeliti svoje iskustvo. Njegove riječi prenosimo u cijelosti: „Izuzetno sam ponosan na cijeli svoj organizacijski tim koji nije posustao pred preprekama koronavirusa, već smo svi jednoglasno odlučili da trenutnu situaciju moramo iskoristiti upravo kao priliku; da pokažemo koliko mladi ljudi mogu biti kreativni i inovativni upravo onda kada svi smatraju da je to nemoguće. Smatram da nam je najbolji potez bila odluka da kroz online način održavanja konferencije, organizaciju podignemo na regionalnu razinu, što nam je svima dalo dodatni vjetar u leđa da u svaki pa i onaj najmanji zadatak uložimo maksimalan trud i pokažemo se u što boljem svjetlu pred tolikom publikom te da svojim primjerom budemo inspiracija svim mladim ljudima koji su pratili konferenciju- kako je uspjeh moguć, ali najprije moraš dati sve od sebe, a tek onda mjeriti rezultate. Na ovom su nam putu uvelike pomogli i naši govornici koji su uvidjeli potencijal Marketing Madnessa i bili voljni podijeliti svoja znanja s mladim ljudima i to potpuno besplatno. Smatramo kako je upravo to odlika uspješnih profesionalaca, koji sa velikim žarom i voljom rade svoj posao.“

Evo što se sve može ostvariti kad se skupi mali krug velikih ljudi i velikih ambicija. Ovaj tim studenata je odličan primjer da su godine samo broj te da je sve moguće ukoliko postoji želja i volja za napretkom. S razlogom se kaže: Sve se može kad se hoće, pogotovo kada je postavljen ispravan cilj, kada postoji velika količina vjere, pozitivne energije, strpljenja, dobre organizacije i kada ste okruženi ljudima koji vas uvijek potiču na više i bolje. 😊

 

Podijeli

O autoru

Hej! Trenutno sam na trećoj godini Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Novinarka sam Managera od 2019. te sam od ove godine urednica rubrike Lounge. Volim pisati o zbivanjima i svakodnevnim situacijama koje bi mogle interesirati naše čitatelje. Uživam istraživati teme koje nemaju dovoljno medijskog prostora, a odnose se na sve veću potrebu brige za okoliš te teme zabave, putovanja i mode. Osim što aktivno pišem, također se bavim tenisom od svoje 6.godine, volim zaigrati odbojku s prijateljima te se opuštati šetnjama u prirodi. Moj životni moto je da čovjek nije otok, moramo se uključivati u društvena zbivanja i stvarati bolje sutra.

Komentirajte