Prvi hrvatski jednorog nastavlja redati uspjehe

LinkedIn

Infobip je prvi hrvatski unicorn koji je započeo 2006. godine kao startup iz Vodnjana u Istri. Ove godine, 16 godina nakon početka,  otvorili su kampus vrijedan 150 milijuna kuna. Također, najavili su izgradnju kampusa u Sarajevu, a posluju diljem svijeta još od davne 2009. godine.

 

Novi kampus

Izvor: vecernji.hr

Novootvoreni kampus pod nazivom Alpha Centauri nalazi se na 11 900 metara kvadratnih uz još 5100 metara kvadratnih otvorenog prostora. Kampus se nalazi u Svetoj Klari u Zagrebu, a već postoji i jedan kampus u Vodnjanu pod nazivom Pangea, no Alpha Centauri je kako navode dva i pol puta veća. U sklopu novootvorenog zagrebačkog kampusa postoji i menza koja nabavlja sve sastojke za jela iz hrvatskih OPG-ova.

 

Kampanja za Dior

Uz novi kampus, Infobip je uspješno napravio i prvu WhatsApp kampanju za luksuzni modni brend Dior. Ovom kampanjom su uspješno spojili 9.6 milijuna pratitelja @diorbeauty Instagram profila s ambasadoricom i muzom novog Dior Addict ruža za usne. Radi se o interaktivnim chatbotima te osim izmjenjivanja klasičnih poruka, uključuje slike, videe i audio zapise.

Izvor: Telegram

Infobip je kampanju kreirao na WhatsApp Business platformi unutar svoje cloud platforme. Osim izmjenjivanja poruka, pretplatnicima je omogućen i pristup ekskluzivnom filteru brenda te su dobili poveznice na kojima mogu kupiti novi Dior Addict ruž za usne.

Podijeli

O autoru

Komentirajte