Infobip je prvi hrvatski unicorn koji je započeo 2006. godine kao startup iz Vodnjana u Istri. Ove godine, 16 godina nakon početka, otvorili su kampus vrijedan 150 milijuna kuna. Također, najavili su izgradnju kampusa u Sarajevu, a posluju diljem svijeta još od davne 2009. godine.
Novi kampus
Novootvoreni kampus pod nazivom Alpha Centauri nalazi se na 11 900 metara kvadratnih uz još 5100 metara kvadratnih otvorenog prostora. Kampus se nalazi u Svetoj Klari u Zagrebu, a već postoji i jedan kampus u Vodnjanu pod nazivom Pangea, no Alpha Centauri je kako navode dva i pol puta veća. U sklopu novootvorenog zagrebačkog kampusa postoji i menza koja nabavlja sve sastojke za jela iz hrvatskih OPG-ova.
Kampanja za Dior
Uz novi kampus, Infobip je uspješno napravio i prvu WhatsApp kampanju za luksuzni modni brend Dior. Ovom kampanjom su uspješno spojili 9.6 milijuna pratitelja @diorbeauty Instagram profila s ambasadoricom i muzom novog Dior Addict ruža za usne. Radi se o interaktivnim chatbotima te osim izmjenjivanja klasičnih poruka, uključuje slike, videe i audio zapise.
Infobip je kampanju kreirao na WhatsApp Business platformi unutar svoje cloud platforme. Osim izmjenjivanja poruka, pretplatnicima je omogućen i pristup ekskluzivnom filteru brenda te su dobili poveznice na kojima mogu kupiti novi Dior Addict ruž za usne.