Od ideje do realizacije – Ljutina.hr

LinkedIn

Roko Kalafatić, student Novinarstva na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti pravi je poslovni entuzijast. Osim što svakoga dana odrađuje jutarnju smjenu na Gold.fm radijskoj postaji, Roko se bavi i proizvodnjom vlastitih ljutih umaka.

Na Instagram profilu pod imenom Ljutina.hr skrili su se ljuti umaci spremni da poboljšaju okus svake gastronomske delicije. Samoborski Fakin, Mangoop i Dimnjačar umaci su proizašli iz samoborske radionice ljutih umaka rađenih po receptu Roka Kalafatića koje je dugi niz godina osmišljavao i usavršavao. Samoborski Fakin, prvi koji je ugledao svijetlo dana ima note ananasa, češnjaka i cayenne papričice, Mangoop je savršeni spoj slatkog i ljutog, Dimnjačar je, kako mu  i samo ime asocira, domaći smokey bbq umak, a postoje još umaci pod nazivom Dišpet, Don Feferon i Zagrebačko zlo.

KAKO JE NASTALA LJUTINA.HR?

Kako sam Roko kaže, zamisao o proizvodnji ljutih umaka javila se iz njegove velike zaljubljenosti u gastronomiju, kuhanje, ali i pravo gurmansko uživanje u raznoraznim delicijama. Unazad nekoliko godina počeo je samostalno kuhati i, kako je zaluđen ljutom hranom, nerijetko mu je nedostajalo ljutine pa je odlučio doskočiti tom problemu i sam osmisliti umake ljutih nota. Nakon što su njegovi bližnji isprobali i odobrili umake, Roko ih je odlučio predstaviti i svojoj Instagram zajednici gdje je također naišao na odobravanje i veliku zainteresiranost. Malo po malo, došlo je do većeg interesa potencijalnih kupaca pa je Roko tako sredinom prošle godine, 2021.,  došao na ideju otvaranja vlastitog OPG-a kako bi mogao zakupiti zemljište na kojem će uzgajati papričice potrebne za proizvodnju svojih ljutih umaka. Uz podršku obitelji, koja mu uvelike pomaže u proizvodnji i plasiranju njegovog sadržaja, i taj je korak uspješno savladao i tako je postao spreman za nove, još veće ture ljutih umaka.

FOTO: ljutina.hr

Sudeći po broju pratitelja na društvenim mrežama i dosadašnjim pozitivnim komentarima, Rokovom projektu, Ljutina.hr, predviđamo blistavu budućnost i zasigurno, plasiranje i na tržište van Hrvatske koje će s lakoćom osvojiti svojim iznimno dobrim proizvodima.

Podijeli

O autoru

Hej! Studiram trenutno treću godinu studija Novinarstva na Fakultetu političkih znanosti. Manager timu sam se priključila 2019. godine i od tada se primarno zanimam za teme vezane uz Lounge sekciju. Osim pisanja članaka, aktivna sam i u izradi sadržaja za Instagram profil našeg tima. Kada ne pišem članke ili izrađujem sadržaj za Manager, vrijeme provodim s dečkom, prijateljima i obitelji. Povremeno odrađujem studentske poslove kako bih zaradila novac za svoj omiljeni hobi – shopping. Vjerujem da se dobro dobrim vraća pa se trudim slijediti tu misao. Osim toga, vodim se mišlju da je u životu sve moguće, ako dovoljno vjeruješ.

Komentirajte