Kako TikTok utječe na glazbenike

LinkedIn

Kako je TikTok platforma koja spaja videa i glazbu, nije čudno da upravo ta društvena mreža može imati veliku ulogu u probijanju novih glazbenika na scenu.

Korisnici su sigurno primijetili kako će pjesme koje su popularne na TikTok-u, često čuti i na radiju, MTV-u i sličnome. Postavlja se pitanje može li se putem te društvene mreže doći do popularnosti i kakav utjecaj će to imati na sadašnje, ali i buduće glazbenike.

Iako su puno puta u pitanju pjesme već popularnih glazbenika ponekad, sasvim slučajno, manje poznati glazbenici dobiju svojih pet minuta. Kao primjer možemo uzeti pjesmu „Supalonely“ koju pjeva Benee. Pjesma je postala iznimno popularna 2020. godine tijekom lockdowna, a sve to zahvaljujući djevojci koja je smislila zanimljiv ples koji je ubrzo postao viralan. Pjevačica tada nije ni bila korisnik TikToka tako da ju je to iznenadilo. Pjesma trenutno ima više od 234 milijuna pregleda što samo potvrđuje kako TikTok može pogurati glazbenike koji nisu toliko popularni.

Primjera poput ovih ima mnogo, a korist od TikToka mogu imati i već popularni umjetnici. Od Jasona Derule, Cardi B pa sve do Doje Cat. Postavlja se pitanje što je zajedničko svim tim pjesmama te kako učiniti svoju pjesmu popularnom.

Recept za viralnu pjesmu na TikToku

Ako pogledamo najpopularnije pjesme na toj platformi ubrzo možemo doći do zaključka kako se radi o pjesmama koje su živahne i lako pamtljive. Iako to ne mora nužno biti pravilo, ali „catchy“ ples uz takvu pjesmu uvijek dobro prolazi.

Za početak treba odrediti hoće li pjesma biti jedna od onih na koju će Addison Rae plesati ili će se tekst pjesme koristiti u neke druge svrhe. Ako je u pitanju prva opcija uvijek je dobro smisliti jednostavan ples koji će rekreirati što više ljudi. Naravno osim toga potrebno je konstantno objavljivati videe kako biste ostali primijećeni i privukli što veći broj ljudi koji će vidjeti i poslušati vaše pjesme. Uvijek je dobra opcija surađivati s popularnijim TikTokerima koji će vas tako promovirati.

S druge strane ako pjesma nije baš namijenjena plesu, uvijek možete smisliti neki challenge ili trend koji će biti asociran uz tu pjesmu. Primjerice pjesma „Oh no“ od Caponea je bila u trendu jer bi korisnici izrađivali videe u kojima bi prikazivali „nesretne“ događaje poput padova i sličnoga, dok bi cijelo vrijeme u pozadini svirala upravo ta pjesma.

U konačnici dolazimo do zaključka da svaka pjesma može biti popularna na TikToku, bez obzira je li u pitanju tužna ili vesela melodija. Ono što je najbitnije jest zapitati se na koji način korisnici aplikacije mogu iskoristiti vaš zvuk za kreiranje vlastitog kontenta. Naravno, ne smijete zaboraviti na konzistentnost i informiranje pratitelja o vama i vašoj glazbi.

Podijeli

O autoru

Bok. Studiram Poslovnu ekonomiju na EFZG-u te sam trenutno na trećoj godini. Timu Manager sam se pridružila 2018. godine i od tada sam najviše voljela pisati o tehnologiji i poslovnom svijetu. Kroz godine sam dobila priliku napredovati te sam od ove godine urednica rubrike Business. Osim što aktivno pišem, također volim crtati, igrati video igre i pratiti sport u slobodno vrijeme. Smatram da je u životu potrebno biti ambiciozan i postaviti visoke ciljeve, ali isto tako i pronaći vremena za sebe.

Komentirajte