TikTok small business

LinkedIn

Svi smo svjesni činjenice kako je TikTok jedna od najbrže rastućih društvenih mreža. Iako na TikToku ima mnogo mladih korisnika koji objavljuju razne zabavne videozapise, plesove i podvale, ta aplikacija nije namijenjena samo tome.

TikTok je platforma koju sve više koriste male tvrtke kako bi svoj posao podigle na veću razinu, a i kako bi došle do što većeg broja ljudi. Nemaju sve tvrtke dovoljno novaca kako bi platile razne oglase za svoj posao kojim se bave, osobito kada je riječ o onim manjima. Upravo je za njih TikTok idealan način za zaradu, ali i promociju putem društvenih mreža.

Prednosti

Jedna od prednosti je svakako ta što je TikTok izuzetno mobilan te nam je dopušteno snimati kada god želimo, gdje god želimo i što god želimo. Također, na TikToku nalazimo veliku količinu različitih sadržaja. Upravo nas ta činjenica tjera na autentičnost i kreativnost kako bismo se istaknuli. Nije fokus na brendu i na imenu, već na kvalitetnom sadržaju koji će svakako biti prepoznat u tom slučaju.

Kada je riječ o podizanju svijesti o određenoj robnoj marki, njegovoj promociji može svakako pomoći prikaz radnog mjesta i same kulture u tvrtki. The Washington Post, koji nije mala tvrtka, izvrstan je primjer moći TikToka. Prikazali su izgled redakcije i situacije iza kulise, te su uspjeli prikupi preko 500 000 pratitelja, od kojih je velik broj mlađa publika.

Izvor: hostpapa.ca

Izvor: hostpapa.ca

Kako?

Postoje brojne opcije koje možemo iskoristiti na promociju na TikToku. Osim prikaza radnog mjesta, postoje brojne ideje. Za početak predstavite sebe i svoj brend publici. Kako je napravljen vaš proizvod? Pokažite korak po korak kako to izgleda od početka do onog trenutka kada proizvod pošaljete kupcu. Želite potaknuti druge da pokrenu vlastiti posao? Uputite ih i dajte informacije iz prve ruke. Pokažite kako izgleda jedan vaš radni dan! Postoji li neko značenje imena proizvoda i tvrtke? Objasnite ga publici. Imate više proizvoda u ponudi? Pokažite publici koje sve proizvode imate u ponudi u kratkom videozapisu. Također, pokažite im najprodavaniji proizvod. Trud i rad se uvijek isplati! Objasnite ljudima koja je vaša motivacija za rad.

Prepoznavanje brenda, izazovi s hashtagovima i objavljivanje kvalitetnog sadržaja samo su neke stvari koje male tvrtke mogu učiniti da pokrenu svoje TikTok kampanje. Na njima je samo da postanu svjesne svih mogućnosti TikToka i iskoriste to na pravi način.

Podijeli

O autoru

Bok! Studentica sam treće godine Novinarstva i Odnosa s javnošću na FPZG-u. Novinarka sam Managera od početka 2019. gdje se bavim društvenim mrežama. Osim pisanja i rada na društvenim mrežama, u slobodno vrijeme volim pročitati dobru knjigu i pogledati film što mi pruža bijeg od stvarnosti. U životu se vodim time da se za sve u životu treba boriti i potruditi za ono što zaista želimo, ali da će mi ono što mi je suđeno na kraju i doći.

Komentirajte