U posjet budućem radnom mjestu

LinkedIn
U srijedu, 28. veljače 2024., članovi Hrvatske studentske asocijacije (HSA) imali su priliku posjetiti ured PricewaterhouseCoopers (PwC Croatia) u sklopu radionice pod nazivom “Personal Brand”. Radionica je bila usmjerena na pitanje Kako izgraditi vlastiti brend koji će biti prepoznatljiv, a ujedno i jedinstven? Ova tematika izazvala je veliko zanimanje među studentima koji su težili razumijevanju kako se na tržištu rada istaknuti osobnim brendom.

PwC, kao jedna od vodećih svjetskih kompanija u pružanju profesionalnih usluga, predstavio
je svoje poslovanje studentima, pružajući im dragocjen uvid u buduće radno mjesto.
Predstavljanje je obuhvatilo ključne aspekte rada u PwC-u, uključujući poslovne vrijednosti,
kulturu, kao i raznolike mogućnosti za profesionalni razvoj i napredak.

Izvor: Privatna arhiva

Nakon interaktivne radionice, studenti su imali priliku za šetnju “open space” uredom PwC-a,
gdje su se upoznali s različitim odjelima unutar kompanije. Obilazak je uključivao odjele kao
što su Consulting (Savjetovanje), Deals (Poslovne transakcije), Porezni odjel, odjel Revizije,
te Actuary Services/Capital Markets and Accounting Advisory Services (CMAAS). Kroz ovu
šetnju, studenti su dobili jedinstvenu priliku izravno vidjeti kako funkcioniraju različiti
segmenti jedne od najvećih kompanija u svijetu te kakve karijerne mogućnosti svaki od njih
nudi.

Posjet PwC-u bio je ne samo informativan, već i inspirativan za studente, pružajući im
konkretne primjere kako se teorija primjenjuje u praksi i kako mogu koristiti svoje znanje i
vještine u realnom poslovnom okruženju. Za mnoge sudionike, ovaj događaj je bio dragocjen
korak u izgradnji njihove profesionalne budućnosti i razvoju osobnog brenda koji će ih činiti
prepoznatljivima i jedinstvenima na tržištu rada.

Izvor: Privatna arhiva

 

Podijeli

O autoru

Comments are closed.