Dose de Rose – doza poduzetništva, doza stila

LinkedIn

Uskoro krećemo put bezbrižnih morskih valova. Krcamo kofere i provjeravamo ono najbitnije: kupaći kostim, sunčane naočale, ručnici i…gdje je torba, gdje je šilterica? Vjerojatno ih u najobičnijem obliku možete pronaći na prvom štandu na plaži, ali ako želite svoje ljetne avanture obilježiti osobnim pečatom s naglaskom na ljetni outfit, Dose de Rose i protagonistica ovog članka imaju pravo rješenje.

Doza poduzetništva

Ljeto ide mala, a đe si ti? – samo je jedan od motiva s nove ljetne kolekcije brenda Dose de Rose, imena @dose.de.rf na Instagramu, kojeg je pokrenula studentica Rozalija Francesković. U širokom portfoliu njenih modnih kreacija, svatko može naći pokoju stvar za sebe. A da mlada žena može biti i poduzetna, dokazuje nam upravo ona – svojom upornošću i kreativnošću.

Kako se bližimo kraju akademske godine, nižu nam se kolokviji, seminari i rokovi, a predavanja više nisu pitanje izbora. Sada zamislite da uz sve svoje akademske obaveze, vodite i vlastiti business; zvuči neizvedivo, zar ne? Tu se javlja ona upornost koju smo ranije spomenuli, koju ova studentica menadžmenta u turizmu itekako prakticira. Studentica Rozalija govori nam kako je kroz svoju mladost uvijek bila kreativna, voljela umjetnost i cijenila modu. Sve te hobije kasnije je pretvorila u posao, koji joj osim bijega od studentskih obaveza, služi i kao ispušni ventil za kreativnost.

Kroz zahtjevan rad i konstantno učenje, Rozalija je u vrhuncu globalne pandemije odlučila preuzeti rizik, i osnovala je svoj brend Dose de Rose. Nakon početnih ulaganja, pri čemu posebno naglašava važnost potpore svoje obitelji, rizik se isplatio, i hobi je prerastao u posao koji ne bi mijenjala nizašto.

Izvor: @dose.de.rf

Upravljanje rizikom

Iznimnu korisnost rizika u poduzetništvu ne smijemo podcijeniti. Iako na prvu zvuči strašno, preuzimanje rizika je ključna stavka u osnivanju start up-ova. Ova dvadesetogodišnja poduzetnica  svojim nam je potezima pokazala kako i mlada osoba može identificirati, procijeniti i zgrabiti dobru priliku. Uvidom u tržište na našim prostorima, primjetila je da nema puno individualiziranih proizvoda poput njenih, te odlučila to okrenuti u svoju korist. Brzo je učila iz svojih poslovnih pobjeda i gubitaka, neprekidno razvijala poduzetnički duh, kao i vještine potrebne za identifikaciju i upravljanje rizicima.

Nošenje rizika dolazi sa titulom poduzetnika. Bilo kako bilo, sa ispravnim razmišljanjem, voljom za napretkom i promjenama temeljenim na promjenama na tržištu, rizik se može isplatiti. I baš kao što nam govori Rozalija, ono što volite može postati ono od čega se živi i od čega se konstantno stvaraju nove kreacije.

Izvor: @dose.de.rf

Doza stila

Sada kada smo odradili ovaj business dio, vrijeme je da vas upoznamo s ovim inovativnim modnim brendom, kao i s novom ljetnom kolekcijom. Dose de Rose brend je koji je koncipiran na način da stavi pečat na vaš osobni stil. Od šilterica s motivom „Šinjorina“, pa sve do torbi i majica s motivima jadranskih mjesta i gradova, Dose de Rose odiše razinom opuštenosti i stila, s naglaskom na motivima umjetnosti i detaljima jadranske obale. Od Boke Kotorske, pa sve do Umaga, Dose de Rose naglašava važnost tradicija koji se prostiru jadranskom obalom na inovativan i zabavan način. 

No Rozalijine kreacije nisu limitirane samo na naše prostore. Svatko na stranicama Dose de Rose-a može naći nešto za sebe, ili personalizirani poklon za svoje bližnje. Iako se modni trendovi iz dana u dan mijenjaju, Dose de Rose kolekcije odišu bezvremenskim šarmom, bilo da je riječ o duksericama za šetnju Tkalčićevom tijekom zime, ili tote bagovima koje želite pokazati na rivi.

Izvor: @dose.de.rf

Ljeto ‘23.

A nova ljetna kolekcija je nešto što vjerujemo da svatko mora vidjeti za sebe. Sa sloganom „Ljeto ide mala…”, Dose de Rose ovogodišnju ljetnu sezonu otvara s notama neutralnosti i chic-a, pružajući time priliku svima da ovog ljeta ne izlaze u dosadnim šorcevima i isfuranim majicama, već da pokažu koliko i mali detalji na vašem outfitu puno znače. 

Iako nam nije htjela previše otkrivati, osnivačica ovog brenda nam govori: „Nova ljetna kolekcija je nešto što se spremalo zajedno s ispitnim rokovima, a to je bila čista čežnja za morem, ili već (a)morem. Linija Ljeto ide mala… dugo je planirana i ovog ljeta je konačno osmišljena i odrađena. Ne smijem zaboraviti i našu prvu ljubav, našu prvu liniju torbi „Bocche di Cattaro” koja će se i ovog ljeta s ljubavlju nositi po rivi.” 

Izvor: @dose.de.rf

Summa Summarum

Kao što i sami možete vidjeti, ovaj brend odiše filozofijom gušta, mora i sunca – taman sve što nam treba nakon ovih tmurnih i stresnih vremena. Ako vas je koji dizajn pridobio za nadolazeću sezonu, javite im se na Instagram stranici @dose.de.rf – i znajte da nećete pogriješiti. Kreacije pravljene s ljubavlju, koje zrače zaraznom energijom Jadrana svakako će privući mnogobrojne poglede, a vas ugrijati toplinom skorih ljetnih dana. Za kraj vam imamo samo za poručiti da Ljeto ide mala…

Izvor: @dose.de.rf

 

Podijeli

O autoru

Pozdrav! Trenutno sam na trećoj godini studija menadžmenta i pišem za Manager o raznim temama, u svakoj kategoriji ponešto. U slobodno vrijeme me se može naći po kavama od Straduna do Tkalče.

Comments are closed.