Recap konferencije BUS i MM

LinkedIn

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) i organiziranje legendarnih konferencija, spoj koji već sada postaje klišej. Konferencije Business u sportu (BUS) i Marketing Madness (MM) su već iza nas. Saznaj u nastavku što si propustio ili još bolje, što si sve vidio i naučio.

BUS

BUS konferencija je prvi put održana 2017. godine kada joj je dodijeljena i Dekanova nagrada. Radi se o jednodnevnoj konferencija čiji je cilj integracija sporta i poslovnog svijeta.

BUS je primio raznorazne govornike, tako da smo na već klasično plavom kauču mogli vidjeti široki spektar tema. Prvi koji je “uhvatio“ BUS bio je nogometni menadžer Miroslav Bičanić, zatim Anto Širić, osnivač startupa Sportreact, nakon čega su uslijedili paneli “Žene u sportu“ i “GNK Dinamo- Od ureda do terena“.

Da ne ostane samo na komentarima Managera, za par riječi o ovogodišnjem BUS-u pitali smo člana organizacijskog tima, Luku Brekalo: „Konferencija Business u sportu mi je definitivno odlično iskustvo. Uz fenomenalan organizacijski tim cijeli proces organizacije bio je zanimljiv, zabavan te se kroz rad na projektu može vidjeti “behind the scenes” odnosno sve što je potrebno da bi se održala konferencija. Gosti predavači i panelisti dolazili su iz svih sportskih sfera i to je veliko bogatstvo BUS konferencije.“

Dora Gašparović, ovogodišnja organizatorica ovog sjajnog projekta poručuje: Sretna sam što se BUS konferencija vratila u kongresnu dvoranu. Zajedno smo mogli uživati u zanimljivim predavanjima i panelima koji su zaista bili raznoliki. Vjerujem da je svatko mogao pronaći nešto za sebe i hvala svima koji su došli i podržali projekt!

Izvor: HSA

MM

Marketing madness je konferencija koja započinje s organiziranjem točno prije 10 godina, davne 2012. godine. Danas je jedna od najpoznatijih projekata Hrvatske studentske asocijacije. Nije ni MM prošao neokrznuto po pitanju nagrada, te je tako 2021. godine osvojio posebnu Rektorovu nagradu. Dekanova nagrada MM-u također nije strana.

Na ovogodišnjem Marketing Madness-u (MM) smo mogli vidjeti razna predavanja i rasprave zanimljivih govornika. U dvodnevnoj konferenciji samo jedni od sudionika su bili Denis Čuljak (Five), Nikola Dudek (Bosch), Tara Masnec (L’Oreal), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić), Lucija Marjanović (Remote Bob), inače bivša članica HSA i još mnogi drugi. Osim govornika, vodile su se i zanimljive rasprave pod nazivima Start up marketing i Growth Marketing VS. Digital Marketing. Gledanost ovogodišnjeg projekta se penjala čak i do 1200 gledatelja! Pravo ludilo, zar ne?!

Kako je bilo organizirati ovogodišnji MM, saznajemo više od članice organizacijskog tima. Ema Tomašić Beuc, inače novi član udruge HSA poručuje: „Na početku mi je bio veliki pritisak jer je ovo prvi put da imam priliku sudjelovati u organizaciji projekta. Povodom toga, bilo mi je vrlo bitno da dam sve od sebe i budem korisna. Iako je zadnjih dana pred konferenciju bilo jako napeto sve se na kraju isplatilo te ispalo bolje nego što smo očekivali. Dok smo sve ovo organizirali  uspjeli smo se i zabaviti.“

Izvor: HSA

Obje konferencije su začinjene vodstvom i dosjetljivim komentarima našeg voditelja Davora Cote, inače bivšeg člana Hrvatske studentske asocijacije, danas u ulozi alumnija.

Podijeli

O autoru

Ciao, Io sono studente di economia a Zagabria. Trenutno sam urednik rubrike University. Težim pisanju o psihologiji, energetici i društvenim paradigmama. Najdraže mi je pisati intervjue s ljudima koji imaju iskustva u poslovnom svijetu, volontiranju i putovanju. Osim što aktivno pišem također volim rock, crumble od jabuka i učenje talijanskog. Ono što me najviše pokreće su pohane lignje sa blitvom i krumpirom u menzi.

Komentirajte