Idealiziranje promjene – New Year, New Me

LinkedIn
Krajem godine influenceri objavljuju svoje rutine gdje se promijene u drugu osobu. Pričaju o mijenjanju perspektive, obnova cijelog ormara, preuređivanje kuće, stana ili sobe. Stvaraju novu osobu. Kako to utječe na gledatelje?

Motivacija i novi početak

Motivacija je proces u mozgu koji nas potiče na fizičke ili mentalne aktivnosti i djeluje na naše ponašanje. Ponekad zbog iscrpljenosti i preopterećenosti nemamo motivaciju. Početak škole, nove kalendarske godine, početak ljeta i slični trenutci mogu potaknuti našu motivaciju i želju za promjenom.

Izvor: pexels.com

Izvor: pexels.com

Sve je divno, ali…

Sadržaj u kojem kreatori rade drastične promjene mogu u gledateljima pobuditi želju za isitim. Nova godina može biti odličan razlog za promjenu o kojoj osoba duže vrijeme razmišlja, ali kada se ne ispuni očekivanja koja su si osobe postavile, osjećaju se loše. Rijetko će tko pomisliti da je malo toga svakodnevica za kreatore sadržaja. Gledatelji će zaključiti da svatko u novoj godini sebe drastično mijenja jer to postaje standard, a da su gledatelji ti koji zaostaju. Kao što kreatori uspoređuju „novog sebe“ sa „starim sobom“ isto to rade i gledatelji. Samo što je gledatelj u situaciji da je on isti kao i prije. Ponekad se previše vjeruje ljudima na društvenim mrežama jer se njihov sadržaj čini stvaran. Savršeni stanovi, odjeća, dobivanje PR paketa od novih sponzora, posao su im društvene mreže… Internet stvara lažnu sliku ne samo o idealnom životu kakvo žele mladi ljudi, nego stvara i nerealne standarde.

Nova Zarada

Kreatori sadržaja za društvene mreže zarađuju na oglasima i sponzorima. Nova godina i donošenje odluka kako oni prezentiraju ne mora biti stvarna, npr. na kraju godine objavit će popis svojih najdražih proizvoda. Suradnje su plaćene i trebale bi biti naznačene, ako ne u video/objavi onda u opisu istog. Proizvod koji je njih „oduševio“ možda uopće nije prikazan u prošlim objavama koje nije sponzorirao taj sponzor nego drugi ili video uopće nije sponzoriran. Tako i na početku godine influenceri koji se bave vloganjem će objaviti svoje savršene rutine koje nisu istinite. Oni su iskoristili priliku kako bi zaradili u periodu koji je postao vrijeme za mijenjanje. Na društvenim mrežama se gleda svaki događaj, period koji se može pretvoriti u novac i sa strane sponzora i kreatora.

Zaključak

Sadržaj na društvenim mrežama nije istinit. Ne znači da je sve što pogledamo lažno, ali većina toga je promijenjena. Ponekad je lakše reći „Krećem od ponedjeljka…“ nego krenuti raditi odmah na sebi. Ne trebamo razlog kao što je Nova godina da krenemo raditi na sebi, ali ona nekome može biti dobar povod i motivacija. Društvene mreže mogu učiniti gledatelje nesigurnima i mogu se osjećati nedovoljno dobrima zbog nerealnih standarda koji se serviraju. Prilagodimo se sami sebi i pratimo svoj tempo.

Podijeli

O autoru

volim kavu i mačke.

Comments are closed.