Jedinstveni vintage buvljak se vratio

LinkedIn
BeThrifty je odveć poznati Vintage Kilo Sale i web-store sa sjedištem u Austriji, a nedavno ste ga mogli iskusiti i u vašem gradu.

Ovaj buvljak uspješno je iskombinirao modu i održivost, prkoseći tako fast-fashion brendovima koje danas, više nego ikad, mlada populacija proziva zbog manjka ekološke svijesti. Stoga projektom nije postignuto isključivo stvaranje novog modnog imena ili marke, nego i jedne nove proaktivne zajednice, koja skreće pažnju na važne probleme današnje modne industrije. Tome se cilju BeThrifty nastoji približiti sudjelovanjem na značajnim eventima i festivalima, kao što je bio i prošli vikend u Zagrebu.

Izvor: Instagram @bethrifty.store

Osnivači Borivoj Radmanović i Christian Mayr dodaju: “Kao jedan brend održive second hand odjeće nudimo kvalitetnu i recikliranu odjeću u odličnom stanju po znatno nižim cijenama, kako bismo održivu modu svima učinili dostupnom”.

Održivost i kvaliteta

Ako volite modu s pričom i trudite se živjeti održivim načinom života, s BeThriftijem možete udahnuti novi život u visokokvalitetne vintage komade svojom osobnošću. Vizija BeThriftyija je održivi životni stil s idejom podizanja svijesti o okolišu i ograničenim resursima u modnoj industriji.

Vintage & Second Hand je prvi poduzetni korak ka zelenijem načinu života. BeThriftyijev tim za održivost neprestano razvija razne inovativne projekte, poput recikliranog nakita, eko i prirodne kozmetike i mnogih drugih proizvoda koji se mogu proizvoditi bez ugrožavanja okoliša.

Izvor: Facebook @BeThrifty

Podrijetlo odjeće

Lanac “proizvodnje” započinje nabavom odjeće različitih kolekcija kvalitetne retro i vintage odjeće širom svijeta koja po Europi putuje na sortiranje. Odjeća koja stigne se zatim pomno prebire, a odabrani komadi se ručno pažljivo sortiraju i pregledaju prije slanja u skladišta BeThriftyija. Tamo se svaki odjevni komad još jednom pregleda te ga tim za upravljanje kvalitetom po potrebi doradi. Konačna destinacija odabranih komada su BeThrifty eventi diljem Europe. 

@zmijuss

@BeThrifty.store organizirali su buvljak u Zgu. Evo kako je bilo… #buvljak #thrifting #bethrifty #secondhand #fashiontiktok #fyp #balkantiktok #zagreb #croatia

♬ original sound – Petar K. Furjan

Jedinstveni princip rada

Koncept prodaje je jedinstven i pomalo neobičan. Ovo se posebno sviđa mlađoj populaciji, za koje su ovakvi eventi osvježenje u odnosu na ogromne i sumorne shopping centre. Jedan kilogram BeThrifty odjeće košta 230 kuna, i to su uglavnom komadi odjeće koji se vrlo teško mogu opet pronaći. Jedinstveni su i dobro očuvani, a osjećaj da pritom radite nešto dobro za okoliš podiže cijelo iskustvo kupovine u BeThriftiju na novu razinu. 

Na eventima baš svi mogu pronaći nešto za sebe jer odjeće ima u različitim veličinama od XXS do XXL. Što se brendova tiče, Nike, Adidas, Reebok, Lacoste, Ralph Lauren su samo neki od njih. Sav asortiman podijeljen je u 60 različitih kategorija među kojima se mogu naći šareni odlskul windbreakeri, kožne jakne, puloveri i hudice, šarene, denim košulje i još mnogo toga. Izbor je zaista velik, a Vintage iskustvo se upotpunjuje time što svaki komad odjeće možete isprobati na licu mjesta. Plaćanje je moguće gotovinom ili karticom.

@bethrifty.store

#bethrifty #vintage #2ndhand #fyp #fd #fy #kilosale

♬ Lucy – mustbejohn & Feux

Intervju

Pitali smo suosnivača Borivoja Radmanovića za još koji detalj o BeThriftyiju i dosadašnjim vintage “ulovima”.

Otkuda skupljate vintage odjeću?  Jedan dio mi kategoriziramo, a ostatak nalazimo i crpimo iz Francuske, Njemačke i Italije.

Kakav je bio odgovor ljudi na Vaše evente na novim lokacijama? Jako pozitivan, pogotovo u Zagrebu. Trenutno čak tražimo veće lokacije, pošto je potražnja u Hrvatskoj veća od očekivane.

Postoji li specifični profil ljudi koji čini Vaše kupce? Da, 80% naših kupaca čine žene u dobi između 16 i 35 godina, a 20% čine muškarci.

Najzanimljiviji komad koji ste ikad pronašli? Našli smo originalnu jaknu od Michaela Schumachera, legendarnog vozača Formule 1.

Jeste li tijekom zadnjih godina prepoznali jačanje individualnog stila u društvu (ili barem na svojim eventima)? Da, definitivno. Primjećujemo da se mijenja perspektiva, pogotovo mladih ljudi, na fashion industriju. Sve se više ide prema second handu i fair fashionu. 

Podijeli

O autoru

Bok! Studiram na EFZGu i pišem za Manager u svojoj kolumni. Kako me svašta zanima i uvijek sam posvuda, moji članci prate sličnu filozofiju: kultura, moda, noćni život i tako unedogled. U slobodno vrijeme držim svoj dućan odjeće i nakita, trčim po Zagrebu od kave do izlaska (pa opet kave) ili smišljam ideje za svoj pedeseti projekt po redu.

Comments are closed.